Na Woronicza dotarło dziś pierwszych 6 karetek z ostatniego tegorocznego przetargu. Karetki zabudowane przez Auto-Form na podwoziu (i tu nowość...) Renault Master. Wyglądają ładnie, a jak będzie z ich użytecznością i niezawodnością mam nadzieje dowiedzieć się wkrótce od Was Emotikon smile
Pierwsze karetki trafią do zespołów: P06, P08, P26, P28, P66 i P186.
Zdjęcia dzięki uprzejmości https://www.facebook.com/ratmedwarszawa/
piątek, 18 grudnia 2015
czwartek, 17 grudnia 2015
Ambulatorium - 1926 r.
"Lekarz pogotowia ratunkowego Sękowski w ambulatorium udziela pierwszej pomocy poparzonemu chłopcu."
Ambulatorium znajdowało się na parterze stacji przy ul. Leszno 58. Można tam było całodobowo i nieodpłatnie uzyskać pomoc w nagłych wypadkach.
Marzec 1926 r.
(źródło: NAC)
Ambulatorium znajdowało się na parterze stacji przy ul. Leszno 58. Można tam było całodobowo i nieodpłatnie uzyskać pomoc w nagłych wypadkach.
Marzec 1926 r.
(źródło: NAC)
środa, 16 grudnia 2015
wtorek, 15 grudnia 2015
Mercedes 510D - 1989 r.
15 grudnia 1989 roku. Na Tarchominie dochodzi do osunięcia się ziemi w wykopie i przysypania dwóch pracowników Przedsiębiorstwa Robót Wodno-Kanalizacyjnych. Na miejsce przybywa straż pożarna, milicja i pogotowie ratunkowe. Akcja ratowania zasypanych trwa do późnych godzin nocnych.
Na jednym z kadrów w reportażu z Wiadomości widać karetkę Mercedes 510D. Jedną z dwóch które pozostały w Warszawie po wizycie Helmuta Kohla.
poniedziałek, 14 grudnia 2015
Warszawa 203A - 1966 r.
Sanitarka Warszawa 203A, która zastąpiła produkowane wcześniej sanitarki wykonane na podwoziu Warszawy M20 oraz trzydrzwiowego furgonu Warszawa 201F. Karetki na podwoziu Warszawy kombi zaczęto produkować na poczatku 1966 roku w FSO na Żeraniu. Gotowe samochody trafiały wówczas do katowickiej Wojewódzkiej Kolumny Transportu Sanitarnego do adaptacji wnętrza do potrzeb służby zdrowia.
Subskrybuj:
Posty (Atom)